Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Ο καλύτερος μου φίλος !







Υπάρχει ένας φίλος που πραγματικά δεν ξέρω τι να πρωτοπώ γι΄ αυτόν!

Κι αυτό γιατί οι λέξεις δε μπορούν να χωρέσουν όλα αυτά που θα θελα να περιγράψω ή να μεταφέρω.

Ένας φίλος που δε μοιάζει με τους άλλους γιατί από τη φύση του είναι πολύ ξεχωριστός.

Ενας φίλος που δε μοιάζει με κανένα κι όμως έχει όλα εκείνα που θα μπορούσα να ζητήσω από έναν πραγματικό φίλο.

Μαζί του δε βαριέμαι ποτέ !

Εχει ένα μοναδικό ταλέντο να βρίσκει ενδιαφέρον στα πιο απλά πράγματα.

Είναι αστείος ,διασκεδαστικός ,παιγνιδιάρης και καταφερτζής.

Ξέρει πάντα τον τρόπο να με κάνει να χαμογελώ γιατί είναι από μόνος του μια ζωντανή μηχανή ευτυχίας !

Είναι η έμπνευση που χρειάζομαι αλλά και  η αφορμή για να μου φτιάξει το κέφι ακόμα κι όταν η μέρα μου είναι δύσκολη.

Δε βαριέται ποτέ να με συνοδέψει οπουδήποτε κι είναι πάντα έτοιμος να με ακολουθήσει με μεγάλη χαρά.

Με υποδέχεται κάθε φορά με τον ίδιο ενθουσιασμό είτε λέιπω ώρες από το σπίτι είτε λείψω μόνο για πέντε λεπτά ως το περίπτερο.

Με προτρέπει να παίξουμε ,να διασκεδάσουμε,να χαρούμε,να ασκηθούμε,να εξερευνήσουμε.

Ξέρει να με κάνει να χαμογελώ και να μοιράζεται μαζί μου περιπέτειες,εμπειρίες,αστεία.

Μου δείχνει πάντα την πιο απλή και πιο αισιόδοξη πλευρά της ζωής..

Μου μαθαίνει να ζω τη στιγμή και να νιώθω τη μεγάλη σημασία του (εδώ),του (τώρα),του (μαζί) !

Κάθε μέρα γίνεται πιο όμορφη και πιο ενδιαφέρουσα γιατί τη μοιραζόμαστε !

Κάθε εμπειρία έχει άλλο χρώμα και μια ζεστασιά διαφορετική.

Με χαλαρώνει και με συντροφεύει ακόμα κι όταν  δεν έχω διάθεση για τίποτα.

Είναι πάντα εκεί ,στα εύκολα και στα δύσκολα !

Δεν κρίνει ποτέ , μόνο αγαπά !

Αγαπά με ένα τρόπο που δεν έχει όρια ,με μια αφοσίωση  που είναι συγκινητική !

Συμπονά βαθιά και συμπαραστέκεται αθόρυβα .

Είναι πάντοτε έτοιμος να δώσει μια ζεστή αγκαλιά όταν τη χρειάζομαι !

 Η τρυφερότητα του είναι αυθόρμητη και μεταδοτική !

Αισθάνεται τον πόνο ή τη λύπη μου και βρίσκει πάντα τρόπους να μου φτιάξει τη διάθεση !

Ξέρει πως θα με κάνει χαρούμενη και δε σταματά αν δε το καταφέρει.

Μου μαθαίνει πως τα πιο απλά πράγματα είναι τελικά και τα πιο ουσιαστικά !

Με προειδοποιεί ,με προστατεύει ,με παρατηρεί !

Για εκείνον ό,τι και να κάνω είναι καταπληκτικό , αλλά κι αν δεν είναι, έτσι μου δείχνει !

Δεν έχει σημασία τίποτε άλλο για εκείνον παρα μόνο να τον αγαπώ και να του το δείχνω.

 Με κάνει να αισθάνομαι ξεχωριστός άνθρωπος γιατί στα δικά του μάτια  είμαι πραγματικά !

Μακάρι να ήμουν τόσο καλή όσο εκείνος πιστεύει ότι είμαι ,αλλά στην πραγματικότητα εκείνος είναι ο ξεχωριστός !

Βγάζει τον καλύτερο εαυτό μου και τις πιο όμορφες πτυχές του χαρακτήρα μου.

Δεν έχει φωνή ,όμως μιλάει με δυό πανέμορφα εκφραστικά μάτια που κλείνουν μέσα τους όλη την αγάπη και την αφοσίωση του κόσμου.

Δε χρησιμοποιεί λέξεις κι όμως με καταλαβαίνει καλύτερα από τον καθένα.

Είναι ένας σπάνιος φίλος !

Ιδιαίτερος !

Από αυτούς που δένεσαι μαζί τους για πάντα γιατί πολύ απλά είναι  αληθινοί φίλοι για πάντα !

Δεν έχει σημασία που είναι τόσο διαφορετικός !

Δεν έχει σημασία που δεν είναι άνθρωπος !

Σημασία έχει πως είναι  ο καλύτερος μου φίλος !

Είναι...ο σκύλος μου !




                                                                Για όλους εκείνους που έχουν η είχαν  την τύχη να
                                                                 ομορφαίνει τη ζωή τους ένας τέτοιος υπέροχος
                                                                 τετράποδος φίλος ! (...ή και περισσότεροι !)



Λία Αγγελοπούλου                


                                                                                                               dog side stories